Monday 11 March 2013

Asrama Tahfiz di Kg. Baru musnah dalam kebakaran

Asrama Tahfiz Nur Ridhwan yang terletak di Jalan Hamzah, Kampung Baru telah musnah dalam satu kebakaran yang berlaku pada 10 Mac 2013 lalu. 

Berita tersebut telah dimaklumkan oleh petugas Zon Kampung Baru kepada Penyelaras PKWR Titiwangsa, Ahmad Zamri Khuzaimi. Malam semalam, Ahmad Zamri bersama rombongan PAS Zon Kampung Baru telah turun ke Kampung Baru untuk menziarahi pemilik asrama tahfiz dan menyampaikan sedikit sumbangan bagi pihak PKWR Titiwangsa. 

Dalam kejadian kebakaran itu, penghuninya tidak sempat menyelamatkan perabot asrama dan menyebabkan banyak kerugian yang dialami. Walau bagaimanapun, pengurus Asrama Tahfiz Nur Ridhwan yang ditemui malam tadi kelihatan tenang dan redha dengan takdir yang menimpa mereka. 

Dewan Pemuda PAS Kawasan Titiwangsa mengucapkan takziah kepada seluruh penghuni asrama Tahfiz Nur Ridhwan.









.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PERINGATAN: Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di dalam blog ini adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian Dewan Pemuda PAS Kawasan Titiwangsa (DPPKT). DPPKT tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.