Wednesday 18 January 2012

KENYATAAN MEDIA

PAS WILAYAH PERSEKUTUAN

TAHNIAH PELANTIKAN DR AHMAD YUNUS SEBAGAI EXCO KERAJAAN SELANGOR

(18 Januari 2012)


PAS Wilayah Persekutuan mengucapkan tahniah di atas pelantikan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sijangkang Dr Ahmad Yunus Hairi sebagai Exco kerajaan negeri Selangor yang baru berkuatkuasa hari ini.

Pemilihan Dr Ahmad Yunus oleh kepemimpinan PAS Pusat amat tepat pada masanya dan beliau seorang yang berkelayakan untuk menduduki jawatan tersebut. Dengan latarbelakang beliau sebagai seorang profesional, Dr Ahmad Yunus sememangnya tokoh paling sesuai untuk mewakili PAS Selangor sebagai Exco kerajaan negeri Selangor.

PAS WP mengharapkan semoga Dr Ahmad Yunus memainkan peranan penting dalam menggerakkan portfolio yang dipegang beliau iaitu Adat Resam Melayu, Belia dan Sukan dan memastikan amanah yang dipertanggungjawabkan ini mampu dilaksanakan sebaik mungkin. PAS WP juga meyakini seluruh ahli dan pendokong PAS khususnya di negeri Selangor menyokong pemilihan beliau dan akan memberikan sumbangan bagi membantu beliau melaksanakan amanah yang diberikan ini.

Disediakan oleh;

MOHAMAD SUHAIMI BIN ABDUL AZIZ
Ketua Penerangan
PAS Wilayah Persekeutuan 

.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PERINGATAN: Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di dalam blog ini adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian Dewan Pemuda PAS Kawasan Titiwangsa (DPPKT). DPPKT tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.