Sunday 31 March 2013

[Gambar] Penyokong India sewa skylift untuk gantung bendera PAS. Allahuakbar!!

Ahli Dewan Himpunan Penyokong PAS Titiwangsa yang diketuai oleh sdr Ramamoorthi melancarkan program Semarak Hijau Parlimen Titiwangsa. Penyelaras Parlimen Titiwangsa, Ahmad Zamri Khuzaimi turut hadir bertemu dengan penyokong Pas sebagai tanda sokongan. 

Yang mengejutkan ialah mereka sanggup menyewa sebuah skylift untuk melancarkan kerja-kerja menggantung bendera. Tahniah diucapkan kepada ahli-ahli DHPP atas komitmen dan kebersamaan kita untuk menumbangkan Umno dan menjadikan Negara ini lebih baik di masa depan. 

Allahuakbar!






















Penyelaras Parlimen Titiwangsa, Ahmad Zamri Asa'ad Khuzaimi turut meluangkan masa untuk bertemu dengan penyokong PAS daripada kaum India yang sedang menggantung bendera PAS.


Ini kalilah!

.

1 comment:

  1. kalau dah tahu gini punya sokongan pelbagai kaum, lepas ni reti-reti lah amek ati mereka...
    yang dulu, lepas amek peguam kumutha raman tanding di tiram, johor tu... dah la guna lambang pkr padahal dia dari dhpp. berahim ali yang wakil mahathir tu bagi pulak guna lambang pas.
    satu lagi, lepas dah kalah tu, macam tenggelam dia, patut pas amek la kesempatan tu, lantik je lah dulu jadik senator wakil pas, itu cara orang main politik...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PERINGATAN: Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di dalam blog ini adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian Dewan Pemuda PAS Kawasan Titiwangsa (DPPKT). DPPKT tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.