Tuesday 4 December 2012

[Panas] Keputusan terkini bancian Sinar Harian, Najib makin pening


Sinar Harian adalah akhbar yang bersifat lokaliti, mempunyai Edisi khusus di setiap negeri. Rata-rata pembacanya datang dari akar umbi, yang ingin membaca laporan-laporan berita dari setiap negeri dan daerah masing-masing.

Perkembangan terbaru keputusan bancian online Sinar Harian ini adalah satu tamparan maha dasyat kepada Najib dan pecacai-pencacai Umno.

Nampak gayanya, Najib sudah terhimpit akibat menangguh-nangguh tarikh Pilihanraya. Adakah kemungkinan Najib tidak akan umumkan pembubaran Parlimen sampai bila-bila? Kahkahkah..




 

DPPKT: Pakatan Rakyat wajib memperkemaskan jentera masing-masing untuk berhadapan Pilihanraya Umum paling sengit dalam sejarah Negara. Nyawa Umno sudah di hujung kerongkong. Prinsip demokrasi sudah tidak dihiraukan lagi apabila Umno sudah menukar strategi kepada budaya samseng dan mengganas. Mereka sudah hilang arah dan tempat bergayut. Pakata Rakyat mesti menang dengan faktor kekuatan PAS, PKR dan DAP sendiri, bukan hanya bergantung kelemahan Umno sahaja. Kepada Allah kita berserah untuk masa depan Malaysia yang lebih sejahtera dan harmoni.


.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PERINGATAN: Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di dalam blog ini adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian Dewan Pemuda PAS Kawasan Titiwangsa (DPPKT). DPPKT tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.