Monday 3 December 2012

Jom sertai LARIS pada 23 Disember


Yayasan Prihatin Titiwangsa akan dengan kerjasama Nisa' Wilayah Persekutuan akan menganjurkan program Larian Sihat Titiwangsa (LARIS) bertempat di sekitar Parlimen Titiwangsa melalui trek sepanjang 6.5 kilometer (Bermula dari Tasik Ampang Hilir melalui Desa Pandan, Taman Maluri dan Desa Pahlawan).

Program akan diadakan pada 23 Disember 2012 bermula dengan sesi pendaftatan pada pukul 7.00 pagi. Hadiah berjumlah RM3300 untuk pelbagai kategori sedang menanti peserta LARIS.

Objektif utama LARIS ialah salah satu usaha Yayasan Prihatin Titiwangsa mempromosikan gaya hidup sihat dalam kalangan penduduk setempat dan anak muda di sekitar Wilayah Persekutuan.

Program LARIS terbuka kepada semua. Untuk pertanyaan dan pendaftaran, anda boleh hubungi Muhamad Azwan (019-4703457) atau Siti Aminah (019-3694720).


.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PERINGATAN: Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di dalam blog ini adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian Dewan Pemuda PAS Kawasan Titiwangsa (DPPKT). DPPKT tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.