Sunday 30 December 2012

Pesta Durian Titiwangsa meriah!

Pesta Durian Titiwangsa yang berlangsung pada 29 Disember di PPR Jelatek mendapat sambutan yang sangat menggalakkan daripada penduduk tempatan termasuk Orang Kelainan Upaya (OKU).

Sebanyak 7 bakul besar durian disediakan oleh penganjur iaitu Dewan Pemuda PAS Titiwangsa secara percuma hasil daripada tajaan pelbagai pihak. Walau bagaimanapun, kehadiran penduduk tempatan yang tidak putus-putus itu telah menyebabkan AJK program terpaksa mencari durian tambahan sebanyak 4 bakul besar.

Turut hadir dalam Pesta Durian Titiwangsa ialah Penyelaras Pusat Khidmat Wakil Rakyat (PKWR) Titiwangsa, Ahmad Zamri Asa'ad Khuzaimi dan Ketua Pemuda PAS Titiwangsa, Mohamad Suhaimi Abdul Aziz. 
 
Program yang bermula pada pukul 9.00 malam itu turut dihiburkan dengan persembahan Ustaz Radzi Mellisa. Sebanyak 500 keping Kalendar 2013 Parlimen Titiwangsa diedarkan kepada orang ramai.

Selain itu, sempenan kehangatan Pilihanraya Umum ke-13 yang akan diadakan pada bila-bila masa dari sekarang, petugas turut membuka kaunter semakan daftar pemilih.

DPPKT mengucapkan tahniah kepada penduduk tempatan pemuda Pas PPR Jelatek yang bertungkus lumus mengaturkan promosi, persiapan tempat dan membantu melancarkan program. 

Bekalan tambahan durian baru sampai.








Ahmad Zamri bersama Ust Radzi Mellisa, Mohamad Suhaimi dan penduduk tempatan.

.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PERINGATAN: Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di dalam blog ini adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian Dewan Pemuda PAS Kawasan Titiwangsa (DPPKT). DPPKT tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.