Thursday 6 December 2012

Kisah tentang 1st lady...

Ucapan tahniah diucapkan kepada Tuanku Haminah binti Hamidun, Raja Permaisuri Agong telah bertudung setelah pulang daripada menunaikan ibadah Haji pada 31 Oktober lalu. 

Semoga menjadi contoh kepada seluruh rakyat Malaysia dalam menunaikan kewajipan yang diperintahkan oleh Allah kepada hamba-Nya. Moga Allah rahmati Raja Permaisuri Agong dan ditetapkan hati paduka Permaisuri untuk istiqamah.






Ini pula cerita '1st lady' palsu. Mari kita doakan semoga Najib diberi kekuatan untuk menyuruh Rosmah memakai tudung supaya boleh menjadi contoh kepada seluruh rakyat Malaysia. Kerana nanti tidaklah Najib dilihat janggal dan syok sendiri apabila Najib mengaku beliaulah orang yang paling semangat nak laksanakan Islam dalam Negara ini.





.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PERINGATAN: Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di dalam blog ini adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian Dewan Pemuda PAS Kawasan Titiwangsa (DPPKT). DPPKT tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.